eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Data: 2006-12-21 21:50:38
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joanna Rygulska napisał(a):
    > Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
    > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
    > pieniądze.
    Ogolnie to zle Ci wiadomo.
    Jesli transakcja nie zostala zawarta tradycyjnie, w sklepie a przez
    internet/telefon/na ulicy przez domokrazce to i owszem - klient ma prawo
    w ciagu bodajze 10 dni roboczych oddac produkt.
    Ale jesli towar zostal 'normalnie' zakupiony to lipa. Nie ma zadnych 5,
    7 czy 10 dni na oddanie towaru, jesli jest on sprawny. Fakt - niektore
    sklepy (glownie markety) pozwalaja na cos takiego - ale jest to tylko i
    wylacznie ich dobra wola
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1