eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonuRe: Reklamacja telefonu
  • Data: 2006-12-20 21:08:46
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream wrote:

    > Dnia Wed, 20 Dec 2006 21:40:53 +0100, Tiger napisał(a):
    >
    >> Moze wtedy, gdy klienci nie beda dawali sie juz
    >> zastraszac i zaczna odstraszac innych klientow od nierzetelnych firm...
    >
    > Najpierw musi powstac konkurencja dla duzych sklepow, a male sklepy nie sa
    > konkurencja. Klient lubi obejrzec towar i miec do wyboru 30 rodzajow
    > odkurzaczy, 50 kuchenek, 100 roznych maszynek do golenia, itp.
    >

    Zwłaszcza że w małym sklepie sprzedawca i dyszy ci zniecierpliwienym
    oddechem na plecy, co znacznie obniża komfort podejmowania decyzji. Nie
    mówiąc już o wciskaniu kitów.

    No chyba że sprzedawca to znajomy. Wtedy i cierpliwy jest, i doradzi, i
    problemów z reklamacją nie ma wielkich :)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1