eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Data: 2006-12-21 09:04:06
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > Ma świadka (wcale nie jestem przekonany czy jest tu w ogóle potrzebny) to
    > niech reklamuje z tyt. niezgodności z umową. To klasyczny przypadek.
    Dokladnie. Ale swiadek bedzie przydatny - zawsze sprzedawca moze twierdzic,
    ze nic takiego nie mowil, a klient kreci ( nie uwazam, ze klienci sa
    swieci - roznie to bywa).

    Kupujacy sprawdzil sprzet przy zakupie ? Nie bylo mozliwosci sprawdzenia ( a
    maja obowiazek)- dodaj jako nastepny argument w rozmowie. Poinformuj tez, ze
    sprawy tak nie zostawisz i idziesz z tym do FK - to czesto dziala.
    I nie zwlekaj! Idz jeszcze dzis do sklepu.
    Jak nie pomoze dzwon do najblizszej FK.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1