eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Data: 2006-12-21 21:43:57
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: Joanna Rygulska <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
    PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
    pieniądze.

    Zakupiony towar oczywiście musi być pełnowartościowym towarem (być w
    nienaruszonym stanie - bez śladów używania i w oryginalnym opakowaniu).

    Jeśli jednak tego nie zrobi radzę zgłosić sprawę do najbliższego Urzędu
    Ochrony Konsumentów.

    Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.

    --
    Joanna R.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1