eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonuRe: Reklamacja telefonu
  • Data: 2006-12-20 18:50:14
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BlastoZ napisał(a):
    > Kupiłem wczoraj telefon stacjonarny Panasonic za 129 zl. Sprzedawca wcisna
    > mi do tego akumulatory za 30 zl, ktore jak sie pozniej okazalo wcale mi nie
    > byly potrzebne bo zestaw zawieral, telefon, kabel, zasilacz, baze (matke) i
    > dwa akumulatory.
    > Pal licho akumulatory ale sprzedawca zapewnial mnie ze klawisze w telefonie
    > beda podswietlaly sie na pomaranczowo, tak jak wyswietlacz. Kupilem go,
    > zaplacilem karta i po podlaczeniu w domu okazalo sie ze klawisze nie
    > podswietlaja sie wogole.
    > Uprzedzalem go ze zalezy mi na tym bo to prezent dla mamy i owa funkcja jest
    > jej niezbedna.
    > Pojechalem dzisiaj oddac to ustrojstwo i uslyszalem ze nie moge.

    Masz jakieś dowody co do zapewnień sprzedawcy? Wziąłeś to na piśmie,
    nagrałeś, masz świadków? Oczywiście masz w takim przypadku zwrócić towar
    w związku z niezgodnością z umowa, masz tylko jeden problem - jak to
    udowodnić. Możesz próbować wybrać się z dyktafonem i zrobić jakąś małą
    prowokację, licząc na to, że sprzedawca potwierdzi że mówił o
    podświetlanej klawiaturze a teraz nie chce przyjąć towaru. Ale czy się
    uda...?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1