eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-19 18:57:25
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19-03-16 o 17:12, Kris pisze:
    > Zakupiony został w sklepie stacjonarnym pewnej sieci sieci handlowej
    > pewien sprzęt. Sieć ta ma rownież sklep internetowy oraz strone
    > internetową. Poprzez zakładkę "kontakt" na stronie firmy zgłosiłem
    > reklamacje domagając się wymiany sprzętu ew zwrotu gotówki. Dostałem
    > odpowiedż że reklamację powinienem złożyć w sklepie stacjnarnym Wg
    > mnie złożyłem reklamacje prawidłowo i czekm 14 dni na odpowiedż.
    > Jeśli nie odpowiedzą to znaczy że powinni uzna moje roszczenie i
    > wymienic sprzęt ew zwrócić gotówkę. Czy mm rację czy jednk zgłaszać
    > jak radzą pisemnie do stacjonarnego sklepu/
    >
    Pewny jesteś, że sklep stacjonarny i internetowy, to te same podmioty
    gospodarcze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1