eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-21 13:43:28
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-21 o 13:41, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >>
    >> Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    > Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast
    rozmydlać temat jakimiś pobocznymi wątkami
    >> To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    >> zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
    >
    > Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.

    Nie ma już czegoś takiego jak "niezgodność z umową".

    > Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone
    do sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    > Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    > Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    > Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?

    Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.

    >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    >> kancelarii po poradę.
    > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.

    To idź i nie zawracaj dupy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1