eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-21 13:41:57
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >
    > Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast rozmydlać
    temat jakimiś pobocznymi wątkami
    > To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    > zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.

    Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.
    Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone do
    sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?
    > Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > kancelarii po poradę.
    I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1