  • Data: 2016-03-21 12:48:50
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 12:34:31 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?

    Po kiego sprowadzasz dyskusje na boczne tory.
    Pisałem już- towar jest w sklepie, mam potwierdzenie że tam trafił tego nikt nie
    kwestionuje.
    > A zgłosiłeś? Jest twój podpis? :)
    Znowu sprowadzasz dyskusje na manowce.
    Mam potwierdzenie od nich że otrzymali zgłoszenie.
    Jest w tym meilu również załączona treść mojego zgłoszenia.
    Wysyłane przez formularz kontaktowy po zalogowaniu się do sklepu(jestem tam od lat
    zarejestrowany) więc raczej mnie zidentyfikowali.
    Powyższe nie jest wiec problemem.