eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-19 19:44:13
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zakupiony został w sklepie stacjonarnym pewnej sieci sieci handlowej
    > pewien sprzęt. Sieć ta ma rownież sklep internetowy oraz strone
    > internetową. Poprzez zakładkę "kontakt" na stronie firmy zgłosiłem
    > reklamacje domagając się wymiany sprzętu ew zwrotu gotówki. Dostałem
    > odpowiedż że reklamację powinienem złożyć w sklepie stacjnarnym Wg
    > mnie złożyłem reklamacje prawidłowo i czekm 14 dni na odpowiedż. Jeśli
    > nie odpowiedzą to znaczy że powinni uzna moje roszczenie i wymienic
    > sprzęt ew zwrócić gotówkę. Czy mm rację czy jednk zgłaszać jak radzą
    > pisemnie do stacjonarnego sklepu/
    >
    Chyba troche za mało danych ale co do zasady jak kupiłes w stacjonarnym to
    chyba tma powinienes reklamowac.
    Piszesz, ze złozyłes reklamacje pisemnie (na jakiej podstawie - gwarancja
    czy uprawnienia ustawowe?). Czy reklamacja nie wymagała dostarczenia
    zakupionego towaru?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1