  • Data: 2008-11-12 12:42:50
    Temat: Re: Reklama w kinie: "piractwo to przestępstwo"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.11.2008 Gan <s...@o...pl> napisał/a:
    > Dokładnie tak mówiła. Co do tego "autorytetu" - może przesadzam ale kobitka

    Przepraszam, że nie dowierzam, ale co, ktoś poddał w wątpliwość istotę
    rozpowszechnienia do której odnosi się art. 23, bo ja o tym mówię? Jakoś
    nie specjalnie mogę w to uwierzyć i mam też wrażenie, że nie do końca
    rozumiesz o co mi chodzi bo obsesyjnie wracasz do problemu nośnik utworu
    vs. utwór do czego ja się w ogóle nie odnoszę. Wbrew pozorom rozróżniam, a
    interpretacji może być wbrew temu co na pierwszy rzut oka może się wydawać
    cała masa. Jeśli nawet zostawimy w spokoju to nieszczęsne
    rozpowszechnianie to pojawia się kolejna kwestia co to jest korzystanie z
    utworu. Art. 23 mówi o korzystaniu, a trudno za korzystanie uważać
    robieniem kopii, więc jak już przyjąć Twoją liberalną interpretację, to
    wolno co najwyżej robić "streaming" z serwera i nic poza tym.

    --
    Marcin