  • Data: 2008-11-12 11:50:23
    Temat: Re: Reklama w kinie: "piractwo to przestępstwo"
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne tak. I to oczywiście opinia tego autorytetu a nie Twoja
    > interpretacja jego stwierdzeń?
    >
    > --
    > Marcin

    Dokładnie tak mówiła. Co do tego "autorytetu" - może przesadzam ale kobitka
    wykłada własność intelektualną na wydziale prawa - więc przynajmniej dla
    mnie w tej kwestii jest autorytetem. Na egzaminie jeżeli takie pytanie sie
    pojawi - w ten sposób odpowiem. Kazała nam nie mylić nośnika z utworem -
    utwór rozpowszechniony za zgodą twórcy w jakikolwiek sposób jest utworem
    rozpowszechnionym - to wynika z definicji legalnej rozpowszechnienia:
    "utworem rozpowszechnionym jest utwór, który za zezwoleniem twórcy został w
    jakikolwiek sposób udostępniony publicznie;"

    Jeżeli ciekawi Cię moja opinia - to zgadzam sie z wykładowcą. Trudno moim
    zdaniem dojść do innych wniosków czytając ustawę.