  • Data: 2009-01-13 20:32:01
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Nijak. Prowadził DG, to dane dotyczące DG są jawne i basta.

    ale te dane już nie dotyczą DG wiec jak?:O)

    > Wyłącznie te, które podlegają ujawnieniu :) - od imienia, nazwiska,
    > adresu poprzez zakres DG.

    ale DG moiże nie mieć adresu (nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale
    taj jest) i w takim przypadku zostaje ujawniony adres prywatny, który nie
    jest adresem DG,
    a co z telefonami? i które to są te prywatne a które irmowe?:O)

    > Z tego, że ktos ma bazę przedsiębiorców (lub skorzystał z czyjejś
    > bazy) które są danymi osób fizycznych nie wynika, że wolno im wysłać
    > spam *nie dotyczący ich DG*. Nie wolno.

    dziwne jest to ze spamu nie można wysyłąć ale do DG można, dziwne jest to
    prawo:O)