  • Data: 2009-01-13 21:47:55
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > ale te dane już nie dotyczą DG wiec jak?:O)

    > ale DG moiże nie mieć adresu (nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę,
    > ale taj jest) i w takim przypadku zostaje ujawniony adres prywatny,
    > który nie jest adresem DG,

    DG ma taki sam adres, jak adres zamieszkania prowadzącego ją
    przedsiębiorcy. Nie ma czegoś takiego jak DG bez adresu. Pod jakimś
    adresem musi być zarejestrowana w urzędzie, gdzieś podatnik musiał się
    zdeklarować gdzie mieszka (NIP1) i wtedy ten adres jest jawny. Nawet jak
    masz kilka miejsc prowadzenia DG, to adres zamieszkania nadal jest jawny.

    > a co z telefonami? i które to są te prywatne a które irmowe?:O)

    Od kiedy numer telefonu to dana osobowa?

    > dziwne jest to ze spamu nie można wysyłąć ale do DG można, dziwne jest
    > to prawo:O)

    Regulacje prawne dotyczące spamu nie różnią się w zależności od DG,
    czy osób prywatnych. Spam jest tak samo karalny (np. spam mailowy). A
    jako że spamem nie jest wysyłanie ofert pocztą tradycyjną, to do DG
    wysyłać można, a do prywatnych nie, jako że tych drugich chroni
    dodatkowo ustawa o ochronie d. o.

    --
    Liwiusz