  • Data: 2005-02-11 17:52:41
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    amur napisał(a):
> [...]

    Dziękuję.
    Ale wyszukiwarka po wprowadzeniu słów "macdonald" "fast food"
    "hamburger" nie wykazała żadnych raportów na interesujący mnie temat. No
    ale ja jestem tylko głupim prawnikiem, który nie wie o co chodzi.
    Dlatego proszę o pomoc i bezpośrednie linki

    Poza tym CDC zajmuje się raczej zakażeniami. Dodatkami do żywności
    zajmuje się FDA.

    > Tak. I duzo wiecej o "zywnosci" MD. Wystarczy poszukac wyrazami kluczowmi.

    Jak wyżej. Proszę o konkretny, bezpośredni link. Albo o słowo kluczowe,
    które do niego doprowadzi.

    > A to ze ekstrakt Coca w napojach firmy zostal zdelegalizowany cos wiek
    > temu.

    Proszę o podanie źródła tej informacji.

    > Wystarczy przy regularnym spozywaniu. przez dluzszy czas.

    Podaj źródło tej informacji. Najlepiej jakiś naukowy raport, w któym
    przedstawiono dowody, że długotrwałe spożywanie kwasu fosforowego o
    stężeniu 0,2% jest szkodliwe dla zdrowia. I proszę o bezpośredni link do
    raportu, a nie adres CDC.

    > Majac do wybory amatorszczyzne i CDC, woe ten drugi. Ty tymczasem nie
    > potrafisz znalezc materialow tamze.

    Nie potrafię, bo ich tam nie ma. No, chyba, że ty mi podasz jakich słów
    kluczowych użyć. I wyjaśnisz co ma Centrum Zapobiegania Chorobom
    Zakaźnym do składu CocaColi. A może chodziło ci o Food and Drug
    Administration (FDA)

    > Odpowiedz dla Blondynki: szkodliwosc zalezy m.in. od wagi ciala (dziecka
    > np), a samo wdychanie jest szkdoliwe z malych ilosciach:

    > 7. Handling and Storage
    >
    > Handling:
    > Wash thoroughly after handling. Do not breathe dust, vapor, mist, or
    > gas. Do not get in eyes, on skin, or on clothing. Use only in a chemical
    > fume hood.
    > Exposure Limits
    >
    > Chemical Name ACGIH
    >
    > Phosphoric acid 1 mg/m3; 3 mg/m3 STEL

    Wygląda na to, że na lekcjach zamiast uważać całowałaś się z chłopakami,
    więc wyjaśnie ci to jak blondynce.

    TE DANE DOTYCZĄ STĘŻONEGO 85% KWASU FOSFOROWEGO. COCA COLA to 0,2%
    ROZTWÓR KWASU FOSFOROWEGO.

    .html

    > ROTFL
    > I dzieci codziennie pija wode utleniona przy zagryzaniu Big Maca.

    > Ocet dzieci pija tez 7 razy dziennie. Razem z frytkami.

    CZy ty wogóle rozumiesz co się do ciebie pisze?
    Chciałem ci udowodnić kretynizm udowadniania szkodliwości coca-coli
    poprzez cytowanie danych dotyczących sposobu postepowania z 85% kwasem
    fosforowym. Dlatego zacytowałem kartyy charakterystyki innych produktów,
    które w stanie stężonym są podobnie niebezpieczne, a w stanie
    rozcieńczonym są normalnie używane w zyciu.

    A co do octu... Ocet, który dodajesz do sałatki ma 10% kwas fosforowy w
    coli ma 0,2%. Więc ocet jest 50 razy mocniejszy, a mimo to go jesz.

    > Nie. Porownujesz bledne rzeczy i tyle.

    A nie zwracasz uwagi na to, że soki owocowe zawierają kwas cytrynowy,
    który, jak wynika ze wskazanych wy żej danych, jest podobnie
    niebezpieczny jak kwas fosforowy?

    > Nie, bo wiem jak ten przemysl dziala.

    Ja też wiem. Nie potwierdza histerycznych tez o szkodliwości wszystkiego.

    > Kwas zoladkowy wystepuje naturalnie w zaladku. Smieci MD posiadaja
    > dodatki, ktor nie powinny byc konsumowane. Ich celem jest podwyzszenie
    > profitow kosztem konsumenta, a nie troska o diete.

    Nie rozmawiamy o dodatkach tylko o PH napoju, który rzekomo z powodu
    zawartosci kwasu jest szkodliwy. No więc jak jest z tą szkodliwością kwasu?

    > http://www.cdc.gov.

    Konkretny link proszę. Najlepiej z podaniem dlaczego taka informacja
    znajduje się na stronie instytutu badawczego zajmującego się chorobami
    zakaźnymi.

    > Gdzie mowie ze picie napojow o pH 2-3 jest
    > szkodliwe. Mowie ze stale spozywanie Coca Coli jest szkodliwe. pH jest
    > tylko jednym z czynnikow.

    Zaczekam aż wskazesz dowód, że "pH jest jednym z czynnuków"

    > http://www.cdc.gov Pamietaj, ze ryzyka nie trzeba udowadniac. Udowadnia
    > sie pewniki, czyli bezpieczenstwo.

    Ponownie. Proszę o bezpośredni link (i chtyba ze strony FDA, a nie CDC,
    która wogóle nie zajmuje się dodatkami do żywności)