  • Data: 2005-02-18 02:51:53
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: reporterka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Dziękuję.
    > Ale wyszukiwarka po wprowadzeniu słów "macdonald" "fast food"
    > "hamburger" nie wykazała żadnych raportów na interesujący mnie temat.

    A jest tak dlatego ze uzywasz niewlasciwych kluczy. Raportow sa tam
    tuziny. ZADEN z nich nie jest korzystny dla MD ani dla CC.

    > No
    > ale ja jestem tylko głupim prawnikiem, który nie wie o co chodzi.

    Raczej mondala ktory naczytal sie GWna itp a nigdy nie zagladnal do ZRODEL.

    > Dlatego proszę o pomoc i bezpośrednie linki

    Nie mam czasu. Zapewniam: kilka sekund daje lekture na pol dnia!!!

    > Poza tym CDC zajmuje się raczej zakażeniami. Dodatkami do żywności
    > zajmuje się FDA.

    A gdzie w nazwie CDC jest wyraz "contagious"? Zainwestuj w nauke
    angielskiego zamiast abonament Discovery.

    > Jak wyżej. Proszę o konkretny, bezpośredni link. Albo o słowo kluczowe,
    > które do niego doprowadzi.

    cukry, napoje, cukrzyca, dzieci, na poczatek.

    > Proszę o podanie źródła tej informacji.

    Przepraszam, rozbrajasz mnie. Prawnikiem jestes, powiadasz?

    Pure Food and Drug Act, Harrison Narcotics Act.

    W ktorym uchu dzwoni?

    Na podstawie tychi pochodnych ustaw mozna prowadzic roszczenia przeciwko
    Philip Morris takze.

    > Podaj źródło tej informacji. Najlepiej jakiś naukowy raport, w któym
    > przedstawiono dowody, że długotrwałe spożywanie kwasu fosforowego o
    > stężeniu 0,2% jest szkodliwe dla zdrowia. I proszę o bezpośredni link do
    > raportu, a nie adres CDC.

    Zaplac mi za nauke, to podam link. Chwalisz sie kwalifikacjami, to po co
    pytasz?

    > Nie potrafię, bo ich tam nie ma.

    ...raczej, bo nie znam angielskiego w stopniu pozwalajacym swobodnie
    wyszukac informacji. Zapewniam, sa to sekundy klikania!!!

    > No, chyba, że ty mi podasz jakich słów
    > kluczowych użyć. I wyjaśnisz co ma Centrum Zapobiegania Chorobom
    > Zakaźnym

    Gdzie znalazles ten wyraz w nazwie CDC?

    > do składu CocaColi. A może chodziło ci o Food and Drug
    > Administration (FDA)

    Z www CDC masz linki do konkretnych raportow na innych stronach
    rzadowych w razie potrzeby.

    > Wygląda na to, że na lekcjach zamiast uważać całowałaś się z chłopakami,
    > więc wyjaśnie ci to jak blondynce.
    >
    > TE DANE DOTYCZĄ STĘŻONEGO 85% KWASU FOSFOROWEGO. COCA COLA to 0,2%
    > ROZTWÓR KWASU FOSFOROWEGO.

    A dalej jest wyjasnienie dotyczace narazenia ale juz na skrajnie
    mniejsze ilosci. Angielskiego sie nie zna dobrze...

    >>> http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSHydPeroxide
    .html

    >>> http://www.syndel.com/msds/citric_acid_msds.htm
    >>> 3. octu

    > CZy ty wogóle rozumiesz co się do ciebie pisze?
    > Chciałem ci udowodnić kretynizm udowadniania szkodliwości coca-coli
    > poprzez cytowanie danych dotyczących sposobu postepowania z 85% kwasem
    > fosforowym. Dlatego zacytowałem kartyy charakterystyki innych produktów,
    > które w stanie stężonym są podobnie niebezpieczne, a w stanie
    > rozcieńczonym są normalnie używane w zyciu.

    Nie doczytales, ze narazenia nawet na drobne ilosci jest tez
    niebezpieczne. Teraz porownaj do chronicznego narazenia na te skladniki.

    > A co do octu... Ocet, który dodajesz do sałatki ma 10% kwas fosforowy w
    > coli ma 0,2%. Więc ocet jest 50 razy mocniejszy, a mimo to go jesz.

    Ocet uzywam jeden raz w miesiacu dl;a smaku. SWIADOMIE! Moje kosci nie
    rozwijaja sie. Dziecko przychodzace do MD uzywa tych smieci pare razy w
    tychodniu. W dodatku MD wie ze dziecko naduzywa Coca Cole itp smieci juz
    przed przyjsciem do MD. Co robi MD? Troszczy sie o zdrowie konsumenta?

    Nie. Nakazuje pracownikom proponowac powiekszanie smieci za niewielka
    doplata!

    Przewidywalne przez MD naduzycie konsumenta?

    > A nie zwracasz uwagi na to, że soki owocowe zawierają kwas cytrynowy,
    > który, jak wynika ze wskazanych wy żej danych, jest podobnie
    > niebezpieczny jak kwas fosforowy?

    Nie wynika. Klamiesz, albo nie znasz angielskiego.

    > Ja też wiem. Nie potwierdza histerycznych tez o szkodliwości wszystkiego.

    Ale jest atutem w treku powoda przeciwko MD. Zwlaszcza kiedy da sie to
    udowodnic z wlasnych dokumentow MD.

    > Nie rozmawiamy o dodatkach tylko o PH napoju, który rzekomo z powodu
    > zawartosci kwasu jest szkodliwy. No więc jak jest z tą szkodliwością kwasu?

    Zapytaj MD. Ja RYZYKA udowadniac nie musze. To producent MUSI udowodnic
    pewnik!

    Milczenie MD w tej dyskusji jest wymowne. Maja pieniadze na
    monitorowanie watku, ale nie maja odwagi wypowiedziec sie.

    > Konkretny link proszę. Najlepiej z podaniem dlaczego taka informacja
    > znajduje się na stronie instytutu badawczego zajmującego się chorobami
    > zakaźnymi.

    Najpierw naucz sie angielskiego. Albo, alternatywnie, zmien okuliste.
    Gdzie widzisz wyraz "zakazne"?

    > Zaczekam aż wskazesz dowód, że "pH jest jednym z czynnuków"

    Zaraz, zaraz, RYZYKA nie udowadnia sie!! To na MD ciazy udowodnienie
    pewnikow! Czyli bezpieczenstwa.

    > Ponownie. Proszę o bezpośredni link (i chtyba ze strony FDA, a nie CDC,
    > która wogóle nie zajmuje się dodatkami do żywności)

    Zaplacisz mi za prace, to podam.