    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Date: Sun, 06 Feb 2005 15:55:13 +0100
    <VS8Kd.21$ec1.5@trndny08> <ctb5tf$een$1@news.onet.pl>
    <Pr9Kd.7$_X.3@trndny06> <ctb8mr$rqe$1@news.mm.pl> <bO9Kd.8$_X.0@trndny06>
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <i8DLd.1337$ya6.432@trndny01>
    <cto203$per$1@news.onet.pl> <C7gMd.3614$s16.2033@trndny02>
    <cts5v6$ks7$1@news.onet.pl> <CirMd.5278$ya6.3282@trndny01>
    <cttjea$pgb$1@inews.gazeta.pl> <I7YMd.10529$g16.3988@trndny08>
    <cu28rf$25a$1@inews.gazeta.pl> <GzeNd.7243$ya6.4193@trndny01>
    <cu4sno$57q$2@inews.gazeta.pl> <XopNd.8121$ya6.8074@trndny01>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 13:59:19 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > To dopiero wyjasni proces sadowy. Np co to znaczy "sztuczny smak", czyli
    > syntetyki przemyskowe.

    Większość tych "syntetyków" to naturalne substancjie wystepujące w
    przyrodzie, tyle tylko, ze sztucznie zsyntetyzowane i dodane w większej
    ilości. Nie wiem czy pamiętasz, ale parę lat temu krażyła taka lista
    substancji E - kolportowana przez stowarzyszenia ekoidiotyczne jako lista
    substancji szkodliwych dla zdrowaia. Można sięz niej było dowiedzieć, że
    kwas cytrynowy (E 330) jest rakotwórczy a beta karoten i chlorofil
    wywołują zabyrzenia jelit.

    > Nie. Ich "sok pomaranczowy" nie jest wcale sokiem. Jest mieszanka wody
    > na podstawie odwodnionego koncentratu soku pomaranczowego, z dodatkiem
    > barwnikow i smakow.

    Inaczej mówiąc jest to rozcieńczony koncentratu soku pomarańczowego. Ich
    zbrodnia polega zatem na tym, ze dodają wodę do odwodnionego soku i śmią
    to nazywac sokiem.

    > Nie mozesz wprowadzac w blad konsumenta i mowic w ten sposob. Tak nie
    > funkcjonuje spoleczenstwo w roku 2005. Juz we wczesnym sredniowieczu
    > takich biznesmenow karano poblicznymi chlostami i obwozeniem po miescie
    > z tabliczka na szyi.

    Możesz podać który z kodeksów wczesnośredniowiecznych przewidywał taką
    karę?

    > Co to za wytlumaczenie? Oznacza to ze rzad nic nie robi, a nie ze jest
    > to dopuszczalne.

    Jest to dopuszczalne. Potrafisz wskazać przepis, któy tego zxabrania? Na
    kazdym opakowaniu napisany jest skład soku.

    > Procz takich chlorkow.

    Jakich chlorków? Czy tu wogóle znasz się na chemii?

    --
    Falkenstein
    skazania.