  • Data: 2005-02-06 17:55:30
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 17:40:00 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > Nie. Bo wielkrotnie osmieszyl sie bredniami, nie mowiac juz o
    > tlumaczeniach, jak np krowa ktora poszla do pracy (czyli cielis sie, bo
    > tlumacz nie wiedzial co to labor).

    CZy nie zauważasz różnicy pomiędzy błędami merytorycznymi a błędzami w
    tłumaczeniu? Kompromuitujesz się.

    > Zawiera, z tym ze nie ma porownania ilosci smieci w "zywnosci" MD z
    > konsumcja herbaty z paroma kroplami cytryny.

    Zmieniasz temat. Potrafisz zdobyć się na przyznanie się że nie miałaś
    racji czy nie?
    Przyznaj wreszcie, że CocaCola nie jest bardziej "agresywna" niż ocet czy
    kwasek cytrynowy a opwieści o odrdzewniaiu colą to bzdury.

    > Prowadzenie badan psychologicznych dzieci na podatnosc na ich aroganckie
    > reklam.

    nadal nie widzę oszustwa.

    > Dodajmy, idiotow wybranych przez... MD.

    kipsko znasz procedurę amerykańską

    http://www.offthekuff.com/mt/archives/001070.html

    > Jezeli siwadomie wlozyl do reki mordercy bron, to dlaczego nie.
    > Sprzedawali celowo na obrzezach Chicago zeby ominac miastowe restrykcje,
    > i wiedzac ze sprzedaja kryminalistom w celu popelnienia przestepstwa.
    > Sprawa prosta.

    Prosta. Nie ponosi odpowiedzialności za jej uzycie przez przestępcę.

    > Chocby ustawe konsumencka wprowadzajac na rynek produkt niebezpieczny
    > bez ostrzezenia.

    Kiepsko znasz prawo. Bardzo kiepsko. I co masz na mysli pisząc "ustawa
    konsumencka"?

    --
    Falkenstein
    skazania.