  • Data: 2004-10-12 14:26:01
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > Ja pislalem o sadowym komorniczym wezwaniu.

    To jeszcze raz napisz dużymi literami O CZYM PISZESZ.

    > Przeciez wyroku nie ma, wiec na jakiej podstawie komornik zajmie sie
    > sprawa egzekucji?

    Na podstawie NAKAZU ZAPŁATY np...

    > Ale, przeciez dyskutujemy o dlugu wobec TPsa, ktory kupila IJ.
    > W tym przypadku o sprawie karnej nie moze byc mowy!

    Dyskusja jednak rozwinęła się przez to, że była wzbogacana przez
    pisarzy o pewne wątki , często miłosne ...

    > Ale o czym piszesz?
    > Czy jesli ktos jest tobie winien pieniadze napiszesz ze zapadł wyrok i
    > żadasz natychmiastowej spłaty?

    Tak, jesli to nastąpiło.
    I co mi zrobisz ?

    > CZy masz takie prawo, czy to ty łamiesz prawo?

    Nie.

    > Ale na jakiej podstawie?

    Przeczytaj jeszcze raz to co zdarzyło mi się spłodzić.

    A gdzie napisano, że wyroku nie ma ?

    A skąd wiesz, że nie złożyli ?

    > A moze napisali o tym ze w wyniku wyroku w sadzie karnym w
    > nieistniejacym wydziale.
    > To takze jest nakaz zaplaty?

    Hmmm ... teraz to popiłeś ostro ... ktoś powołuje się w pismach na
    wyroki/nakazy wydane przez nieistniejące sądy i ich wydziały ? Wiesz
    ktop to jest DROZDA ? A może wiesz czym dość częśto kończy się
    TELEEKSPRES , czy jak tam się zowie ów program ... (istnieje jeszcze ?)

    > Bo nie korzystam z usług TPsa!
    > I moga mi wysylac pisma o zaplate, a mnie one nie obchodza, bo nigdy z
    > nimi umowy nie podpisalem!
    > Czyli wg. twojego rozumowania, kazdy obywatel, kotroego dane osobowe
    > dostaly sie w rece TPsa
    > ma placic, jak TPsa kaze mu zaplacic?

    Wskaż gdzie taka moja sugestia się pojawiła ... Propozycja ...
    przeczytaj jeszcze raz post na który opowiadałem użytkownikowi
    p...@o...pl ... potem przeczytaj właśnie tą odpowiedź ... Nie
    wprowadzaj zamętu ...

    > No to zrozum, oni proponuja ugode czyli od 300zl ktore sobie naliczyli
    > odliczaja 200 zl, osoba ktora jest winna TPsa 100 zl odpowiada na to,
    > IJ zapomina o swoim pismie i znow zada 300zl plus 100 zl za pisma.

    A zgadzasz się na niepiśmiennicze ugody ?

    > No wiec dwa przyklady, pierwsza to podpalenie drzwi po tym jak czlowiek nie
    > otworzyl 'smutnym panom' - panowie pukali i twierdzili ze sa z IJ.
    > No coz zbieg okolicznosci.

    A ja twierdziłbędę , że jestem z ministerstwa finansów, po czym zjem
    wszystkie kartofle w twojej piwnicy.
    Jeśli popełniono przestępstwo, wiesz jak panowie wyglądali, wiesz , że
    są z IJ , zawiadom organa ścigania ... i jazda ...

    > Druga to kiedy odwiedzili mojego sasiada - w trakcie rozmowy zlapali go
    > za ubranie.

    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa poszło ?

    > Obydwie sprawy umorzone z powodu niewykrycia sprawcow.

    Kurde ... to nie wie kto przyszedł do neigo ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900