  • Data: 2004-10-12 18:17:32
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > Ja tylko opisalem to z czym sie spotkalem.
    > Radze ci nie dzwonic do nich ze znanego telefonu.

    ROTFL ... bo to będzie oznaczało uznanie długu i zwiększenie go o X,
    gdzie X = 174,25 PLN BRUTTO*długość rozmowy w minutach.

    > A jak ci przysla kartke pocztowa to przemyslec dzwonienie bo co to da?
    > A jak juz to dzwonic z automatu.

    Tia ... A po rozmowie automat obowiązkowo spalić ! I ekskomuniką obłożyć.

    > Do czasu kiedy nie przysla ci poleconego, nie odpowiadaj im!

    Zaczynasz wrabiać biednego człowieka ...

    > Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    > przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.

    A co ? Biją ? Mówią, że chcą doręczyć pismo ... ty odmawiasz przyjęcia
    ... Chcą podpisu, że odmówiłeś ... tego też odmawiasz ... ale nie ...
    oni domy palą ;>

    > Pamietaj takze ze taki pan nie moze ci wreczyc listu, a juz bez
    > wylegitymowania sie ze jest z Poczty nie moze poprosic cie o dowod
    > osobisty.

    No i bez wylegitymowania się , że jest z KRK nie może poświęcić
    Twojego domu. Pamiętaj !

    > Poprostu wg. mnie IJ dziala na granicy prawa, korzystajac z tego
    > ze ludzie nie znaja sie na prawie - oszukuja i naciagaja ich.

    To na granicy , w granicach, czy przekraczając te granice ... coś
    mieszasz ostatnio.

    > A najbardziej zastanowilo mnie pytanie starszego pana skierowane do
    > 20-letniej panienki: "Czy możemy liczyć z żoną, że nie eksmitują
    > nas państwo z mieszkania" - sprawa dotyczyla zaleglosci, wg. mnie
    > nieslusznie

    I to jest normalne ... Starsi ludzie wielokoć nie wiedzą co słowo
    WINDYKACJA oznacza ... Czy to jest WERYFIKACJA, INDYKACJA (To akurat w
    święto dziękczynienia)IDENTYFIKACJA ... Po prostu człowiek zapytał co
    się będzie działo ... Miał prawo ... i co ... twierdzisz, że IJ za
    rachunek telefoniczny zagroziło eksisją z dodatkową ekshumacją zwłok,
    jeśli za życia nie zapłacą ??? Człowieku ... wrzuć luz ... Żyjesz w
    jakiejś spiskowej teorii dziejów...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900