  • Data: 2004-10-13 10:51:07
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasiu podróżco!
    Wiele widziales i wiele słyszałeś.
    Umiesz tez dodawać od siebie...
    Jak jestes takim znawcą załatwiania spraw z IJ to spróbuj im wytłumaczyć
    że coś sie przedawniło!
    I naprawdę życzę ci powodzenia w tym dziele, będzie to podróż twgo życia!
    Miejmy nadzieje że szczęśliwa...

    > mój przedpiśca sieje jakąś panikę ...
    Czyżby?
    Ja mam udokumentowane to że nękają ludzi męczącymi telefonami, podają
    nieprawdę, przedstawiają sie jako różne urzędy państwowe, prokuratury,
    sądy, komornicze...
    Wiem także o sprawach, które z powodu niewykrycia sprawców zostały
    umożone, a dotyczyły podpaleń i pobić.
    Dziwnym trafem dochodziło do tego po odmowie spłaty nieistniejącej
    wierzytelności wobec IJ!

    > a ten pisze jakieś horory , nie dzwoń, bo do końca życia będziesz
    > nękany, spalą ci dom, drzewo, zgwałcą żonę, porwą dzieci a ciebie metodą
    > sztucznego zapłodnienia uczynią matką :)

    Broń dalej IJ, wymyślaj ciekawe historyjki, jak masz takie talenta to
    napisz horror SF!
    --
    KP