  • Data: 2004-10-12 16:12:53
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce sie z nimi bawic chce miec spokoj... co mam robic... zadzwonic z
    > budki telefonicznej i powiadomic ich ze sprawa przedawniona czy nic nie
    > robic?
    >
    > BP

    Ja tylko opisalem to z czym sie spotkalem.
    Radze ci nie dzwonic do nich ze znanego telefonu.

    A jak ci przysla kartke pocztowa to przemyslec dzwonienie bo co to da?
    A jak juz to dzwonic z automatu.

    Do czasu kiedy nie przysla ci poleconego, nie odpowiadaj im!

    Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.
    Pamietaj takze ze taki pan nie moze ci wreczyc listu, a juz bez
    wylegitymowania sie ze jest z Poczty nie moze poprosic cie o dowod
    osobisty.

    Poprostu wg. mnie IJ dziala na granicy prawa, korzystajac z tego
    ze ludzie nie znaja sie na prawie - oszukuja i naciagaja ich.
    Za kazde pismo żadaja opłat, ktore w glowie sie nie mieszcza.

    Kiedys z ciekawosci popatrzylem jak naciagaja ludzi w swojej siedzibie.
    Przestraszone osoby, podpisuja wszystko!
    A najbardziej zastanowilo mnie pytanie starszego pana skierowane do
    20-letniej panienki: "Czy możemy liczyć z żoną, że nie eksmitują
    nas państwo z mieszkania" - sprawa dotyczyla zaleglosci, wg. mnie
    nieslusznie
    naliczonej przez TPsa, za abonament po rozwiazaniu przez tych staruszkow
    umowy.
    TPsa jeszcze przez 10 miesiecy naliczala im abonament, nie oferujac w
    zamian
    nic - czyli gluchy telefon...

    Krzysztof