  • Data: 2004-10-12 14:13:59
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wirtualna wrote:
    > Użytkownik "Black Peter" <b...@c...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:H2yad.904$z77.668@news.chello.at...
    >
    > Czy przedstawili ci jakikolwiek papier na to? Jakiekolwiek
    > oswiadczenie wierzyciela (tpsa)? Chyba nie - bo ja nie dostalem w
    > swojej sprawie.

    Przedstawili zawiadomienie o przelewie wierzytelnosci... w tresci TPSA
    zawiadamia ze na podstawie umowy cesji z dnia dokonala przelewu
    wierzytelnosci na rzecz IJ w zwiazku z czym IJ wstapila w prawa wierzyciela.
    Podstawa art. 509 KC

    Pismo obarczone skanowanym (nowym) logiem TPSA i skanowanym podpisem
    Dyrektora Obszaru Wsparcia Operacyjnego

    I do tego wykaz zaleglych faktur. (specyfikacja dlugu) lacznie 165 zl i 11gr
    odsetek

    W drugim pisemku jest minnymi ze jezeli kontakt z Panstwa strony nastapi w
    terminie 7 dni ofd daty doreczenia bedziemy sklonni rozwazyc dogodne warunki
    splaty dlugu. Prosza o pilny kontakt telefoniczny.

    Wiec jak wynika z waszych wypowiedzi chca w ten sposob otrzymac moj nowy nr
    telefonu i mnie nekac?

    > p.
    > W.

    pozdrawioam