  • Data: 2004-10-12 21:20:44
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tia ... A po rozmowie automat obowiązkowo spalić ! I ekskomuniką obłożyć.

    Czy jak idziesz do sadu to bierzesz ze soba wode swiecona?

    > Zaczynasz wrabiać biednego człowieka ...

    A powiedz mi czy, jakos jest udokumentowane dostarczenie listu (nie
    poleconego)
    Czy wysylajac cos 'urzedowego' korzystasz ze zwyklej poczty, bo polecony
    za drogi?

    > Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    > przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.

    > A co ? Biją ? Mówią, że chcą doręczyć pismo ... ty odmawiasz przyjęcia
    > ... Chcą podpisu, że odmówiłeś ... tego też odmawiasz ... ale nie ...
    > oni domy palą ;>

    Ty naprawde masz swoj punkt widzenia swiata, filtrujesz co sie dzieje i
    wybierasz tylko to co ci sie podoba, albo tobie pasuje.

    Czy listonosz przychodzacy do ciebie mowi ze ma wezwanie do zaplaty z
    firmy takiej a takiej?

    Poza tym na jakiej podstawie, kurier z IJ przedstawia sie jako listonosz z
    Poczty Polskiej?

    I co do tego podpalenia czy pobicia, to ludziom sie uroiło?
    Czy to normalne ze jesli ktos odmawia zaplaty za nieslusznie naliczone
    długi i
    tej samej nocy tzw. "nieznani sprawcy" podpalają mu drzwi do mieszkania?
    A no tak, przeciez kazdemu podpala sie drzwi od mieszkania...

    Poza tym jak jestes taki wszechwiedzacy, to rozumiem ze nie slyszales ze
    byly przypadki
    zaczadzenia czy spalenia mieszkania po podpaleniu drzwi do tegoz!?

    Wiem, zaraz poprosisz o przyklady, proponuje poszukac w archiwum GW, lub
    innej gazety...

    > To na granicy , w granicach, czy przekraczając te granice ... coś
    > mieszasz ostatnio.

    Coraz bardziej jestem przekonany ze pracujesz dla IJ!
    Czy podawanie sie za urząd (skarbowy, sąd, komorniczy) jest zgodne z
    prawem?
    No moze dla ciebie, bo pewnie w ten sposob dzialasz jako windykator IJ!

    I to jest normalne ... Starsi ludzie wielokoć nie wiedzą co słowo
    WINDYKACJA oznacza ... Czy to jest WERYFIKACJA, INDYKACJA (To akurat w
    święto dziękczynienia)IDENTYFIKACJA ... Po prostu człowiek zapytał co
    się będzie działo ... Miał prawo ... i co ... twierdzisz, że IJ za
    rachunek telefoniczny zagroziło eksisją z dodatkową ekshumacją zwłok,
    jeśli za życia nie zapłacą ??? Człowieku ... wrzuć luz ... Żyjesz w
    jakiejś spiskowej teorii dziejów...
    > Stasio Podróżnik

    Jezu, ty jestes chory!
    Bronisz IJ jak lew!

    Jesli twierdzisz ze miales z nim doczynienia, choc smiem twierdzic ze
    pracowales, pracujesz albo starasz sie o prace u nich, powinienes wiedziec
    o tym ze oni stosują różne sztuczki w stosunku do osob ktore sa w ich
    przekonaniu
    winni kase. Starsze małżeństwo postraszyli tym, że na podstawie wyroku
    sądowego
    stracą dach nad głową. Czy ci przerazeni ludzie wymyslili to na poczekaniu?
    Czy to ze IJ zabiera im połowę świadczeń to normalne?
    Dla ciebie tak!
    Bo jak sobie firma X wymysli ze obywatel K. winien jest im kase to
    obywatel K. powinien płacić!

    Krzysztof