  • Data: 2004-10-12 14:53:02
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Black Peter napisał:

    > w *tresci TPSA zawiadamia ze na podstawie umowy cesji* z dnia dokonala przelewu
    > wierzytelnosci na rzecz IJ w zwiazku z czym IJ wstapila w prawa wierzyciela.
    > Podstawa art. 509 KC
    > I do tego wykaz zaleglych faktur. (specyfikacja dlugu) lacznie 165 zl i 11gr
    > odsetek
    > Wiec jak wynika z waszych wypowiedzi chca w ten sposob otrzymac moj nowy nr
    > telefonu i mnie nekac?

    Watson ... po prostu Watson :>
    A tak na marginesie ... Tak mi się przypomniała czyjas wypowiedź o
    składaniu zawiadomienia, że próbują wyłudzić, bo każdy może sobie to
    wysłac ... Ehhh ... Dla mnie EOT.

    Jeśli wierzytelność jest przedawniona siedź cicho i poczekaj na ew
    nakaz zapłaty :> Bądź poprzyj się artykulikiem "przedawnieniowym" ,
    informując, że nie zapłacisz, bo wierzytelność sporna, bezzasadna a do
    tego przedawniona ... i nara nara ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900