  • Data: 2004-10-13 11:41:04
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > Jak jestes takim znawcą załatwiania spraw z IJ to spróbuj im
    > wytłumaczyć że coś sie przedawniło!

    Banalnie proste ... Piszesz liścik , w którym informujesz , że
    wierzytelność jest przedawniona , i nie życzysz sobie nachodzenia w
    domu, jakiejkolwiek korespondencji etc ... i po sprawie ...

    > I naprawdę życzę ci powodzenia w tym dziele, będzie to podróż twgo życia!
    > Miejmy nadzieje że szczęśliwa...

    Bez obaw.

    > Czyżby?
    > Ja mam udokumentowane to że nękają ludzi męczącymi telefonami, podają
    > nieprawdę, przedstawiają sie jako różne urzędy państwowe, prokuratury,
    > sądy, komornicze...

    No to zawiadomienie do prok ... jak nie przestępstwo, to wykroczenie.
    KW
    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją
    w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,podlega karze ograniczenia
    wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

    > Wiem także o sprawach, które z powodu niewykrycia sprawców zostały
    > umożone, a dotyczyły podpaleń i pobić.
    > Dziwnym trafem dochodziło do tego po odmowie spłaty nieistniejącej
    > wierzytelności wobec IJ!

    Słyszłeś kiedyś o zbiegach okoliczności ? Nie mówię, że to było to ...
    metody, o których mówisz są znane mi jako używane "argumenty" , ale
    nie w IJ ... takimi metodami może poszczycić się czerwonoznaczna firma
    na "P" ... a wg mojej wiedzy nie PJ.

    Stąd założenie, jeśli ktoś ma dług, ma ich pewnie więcej ...
    Niemożliwe, by za niezapłacenie rachunku za telefon takie rzeczy się
    działy ... Wyobraź sobie to , czy to się opłaca ... Mówisz przychodzą
    panowie (czyli minimum 2 osoby) ... wizyta (dotarcie itp) zabiera im
    trochę czasyu ... kto by się ładował w takie koszty dla 200 PLN ???
    Kto narażałby się na takie (jakiekolwiek) ryzyko dla 200 pln ??? Kto
    wpędzałby w koszty dłużnika (remont, zmiana drzwi) próbując odzyskać
    pieniądze ... Tu chodzi o ODZYSKANIE PIENIĘDZY a nie wpędzenie kogoś w
    jeszcze większe bagno. Odzyskanie pieniędzy, ale nie po trupach ... Po
    co "inwestować" w akcję kilkaset zł by odzyskać 200 ??? Nie wiem, kto
    oprócz żula w bramie za 50 pln odważyłby się na akcje typu podpalenie
    ... chyba , że miało by to grunt "osobisty" ... Kto to zrobi za 200
    PLN ??????
    Bez jaj.

    > Broń dalej IJ, wymyślaj ciekawe historyjki, jak masz takie talenta to
    > napisz horror SF!

    Nie bronię ... staram się podejść do tego w racjonalny sposób ... Do
    tego koleżka przedstawia jakieś wesołe stereotypy ...
    Wiesz ... Windykacja to pały bejzbolowe, karki , i takie tam ... no
    tak .. idąc tym krokiem ... potwierdzam ... jestem zwykłym, drechem w
    czarnym bmw ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900