eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedawnienie - uslugi TP SA › Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
  • Data: 2004-10-12 22:32:59
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckh70p$5ir$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:
    >
    > >> Nie chce sie z nimi bawic chce miec spokoj... co mam robic... zadzwonic
    z
    > >> budki telefonicznej i powiadomic ich ze sprawa przedawniona czy nic nie
    > >> robic?
    > > Ja tylko opisalem to z czym sie spotkalem.
    > > Radze ci nie dzwonic do nich ze znanego telefonu.
    >
    > ROTFL ... bo to będzie oznaczało uznanie długu i zwiększenie go o X,
    > gdzie X = 174,25 PLN BRUTTO*długość rozmowy w minutach.

    Stasio przestań pisać od rzeczy, od kiedy to telefon (do firmy
    windykacyjnej) z informacją, że dług jest przedawniony oznacza uznanie tego
    długu? Wrzuć sobie na luz człowieku. Można im powiedzieć wprost, że taka
    wierzytelność istniała ale się przedawniła i nic w ten sposób nie uznajesz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1