    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o wyjaśnienie
    Date: Fri, 17 Sep 2004 16:28:50 +0200

    Użytkownik "Pola" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:63c7.00000417.414a7b72@newsgate.onet.pl...

    > A Waszym?

    Nie.

    Nie wiem gdzie w stosunku do półpiętra znajdował się przedmiotowy dzwonek,
    ale co do zasady na pewno nie w tym samym miejscu, co wizjer, więc istnieje
    martwa strefa. Po za tym to, ze on stanął na półpiętrze, by go nie było
    widać, nie oznacza, że go faktycznie nie byłoby widać, gdyby się ktoś
    przyglądał. mogło być jednak widać niewielką jego część, na tyle niewielką,
    że zasadnym jest jego domniemanie, że nie można go było zauważyć.

    Co do rozbieżności ze słyszeniem dzwonka, to po prostu może być
    nieporozumienie, choćby wynikające z zaprotokołowania. Stał na półpiętrze i
    patrzył, jak gość naciska dzwonek. Z półpiętra pewnie go mógł nie usłyszeć,
    ale zdolność postrzegania człowieka jest taka, jaka jest. Nie pierwszy raz
    wiarygodny świadek widzi coś, czego nie ma. Po za tym jak podnosiłem już
    wcześniej przypadkowo w którymś mieszkaniu mógł akurat telefon zadzwonić,
    albo budzik, zabawka, komórka. generalnie gość nacisną i zadzwoniło. Co byś
    na jego miejscu pomyślała?