  • Data: 2004-09-19 04:53:59
    Temat: Re: Proszę o wyjaśnienie
    Od: "Pola" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > możliwości postrzegana w ogóle (na przykład głuchy w tym wypadku), no i po
    > prostu kłamstwo.
    >
    > Kłamstwo powoduje odpowiedzialność z 233 kk - oczywiście po udowodnieniu.
    > Trwały brak możliwości powoduje, ze gość jest faktycznie niewiarygodny - na
    > przykład przesłuchanie głuchego na temat tego, co słyszał jest kretyńskie,
    > ale może on czasem zeznać co dana osoba powiedziała (odczytują z ruchu
    > warg) - ale możliwość przedstawienia zarzutu z 233 jest ograniczona do
    > udowodnienia winy. W naszym wypadku żadnego zarzutu przedstawić nie można.

    I to jest właśnie przerażające.
    Zapada wyrok w sądzie na podstawie fałszywych zeznań. A udowodnic, że zeznania
    są fałószywe wg tego co piszecie jest bardzo mało prawdopodobne. I w tym
    wypadku zmiana wyroku jest niemożliwa.
    I znów została skrzywdzona niewinna osoba.
    Właśnie ten fakt mnie tak bardzo przeraża.

    Pozdr.Pola