    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Mon, 26 Mar 2018 15:02:24 +0200
    <vvd9s210m5a3$.1noxq72wgm5fz$.dlg@40tude.net>
    <5ab43655$0$31355$65785112@news.neostrada.pl>
    <p92a2b$f84$6@node1.news.atman.pl> <p93bri$m88$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab56d42$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <cRhtC.78579$of3.58715@fx04.ams1>
    <r6auvjod7a8k.1nu5wll6dt6tj$.dlg@40tude.net>
    <p9apqu$rgc$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab8ee7c$0$995$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-03-26 o 14:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > No i ciekawi mnie dlaczego - normalnie daje chyba bardzo rzetelne wyniki.

    nie jestem ekspertem, ale może zależeć to od ilości próbek,
    zanieczyszczenia ich itd... Takie są moje przypuszczenia, musiałbym
    spytać kogoś bardziej kompetentnego, kiedy przy takich badaniach są tak
    duże wątpliwości.

    > Teoretycznie to sedzia ocenia.

    bardzo teoretycznie, przynajmniej u nas w kraju... Wierzy się ekspertom,
    którzy mylą się w podstawach z danej dziedziny, więc nie powinni być
    biegłymi, a jednak korzysta się z ich usług (pewnie wtedy, gdy zachodzi
    taka potrzeba, by napisali co trzeba)

    --
    http://zrzeda.pl