  • Data: 2018-03-26 20:38:27
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Yakhub <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 18:00:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to już skąd wziąłeś? Może się dziwili. Ba, ja to się dziwię do tej
    > chwili. Tylko, co to da?

    I co z tego dziwienia się wynikło? Ktoś za to odpowiedział? Kto był
    odpowiedzialny za ten monitoring?

    Przecież to jest niszczenie dowodów i krycie sprawcy potencjalnego
    zabójstwa.

    KTOŚ te kamery wyłączył, albo KTOŚ usunął dane z rejestratora. Co się stało
    z tym KTOSIEM? Przecież ten człowiek jest odpowiedzialny za współudział w
    tym, co się stało.

    Widzisz, ja pracuję w IT.

    W tej branży, jeżeli urządzenie, które powinno działać na okrągło z
    jakiegoś powodu jest wyłączone, to jest już mała afera. Nawet wtedy, gdy
    nie miało to konsekwencji.

    Jeżeli okazuje się, że było wyłączone akurat wtedy, gdy to było ważne, a z
    serwera giną dane, to lecą głowy.

    --
    Yakhub