  • Data: 2018-03-26 20:50:48
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-03-18 o 20:38, Yakhub pisze:

    > I co z tego dziwienia się wynikło? Ktoś za to odpowiedział? Kto był
    > odpowiedzialny za ten monitoring?

    Nie wiem. I co to wspólnego z ewentualnym zabójstwem? I tak chodzili z
    nim do tej ubikacji, czyli nie wiedzieli, ze monitoring nie działa.

    > Przecież to jest niszczenie dowodów i krycie sprawcy potencjalnego
    > zabójstwa.

    O ile ktoś to celowo zrobił.

    > KTOŚ te kamery wyłączył, albo KTOŚ usunął dane z rejestratora. Co się stało
    > z tym KTOSIEM? Przecież ten człowiek jest odpowiedzialny za współudział w
    > tym, co się stało.

    Czemu współudział? Może faktycznie kamera nie działała z przyczyn
    technicznych.

    > Widzisz, ja pracuję w IT.

    Jakie IT? Przecież to przeważnie zewnętrzny serwis nadzoruje.

    > W tej branży, jeżeli urządzenie, które powinno działać na okrągło z
    > jakiegoś powodu jest wyłączone, to jest już mała afera. Nawet wtedy, gdy
    > nie miało to konsekwencji.

    U nas jest miejski monitoring liczący kilkanaście kamer. Notorycznie
    któaś nie działa. Wzywają serwis i już po tygodniu jest naprawiona. Ale
    tam ktoś na to patrzy. W komendach monitoring sie nagrywa, ale dokąd się
    nic nie stanie,to nikt tego nie analizuje.

    > Jeżeli okazuje się, że było wyłączone akurat wtedy, gdy to było ważne, a z
    > serwera giną dane, to lecą głowy.

    Polecą - jeżeli.