  • Data: 2010-04-10 22:42:52
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pawelj" hpqs2i$4dt$...@n...news.neostrada.pl

    > A skąd u ciebie ta pewność? A może to wyglądało tak, że np. prezydent (lub
    ktokolwiek inny -ważny) podjął decyzję "mgła nie jest
    > duża - widać drzewa - lądujcie"

    To byli doświadczeni piloci -- łącznie 3500 godzin.

    > Mogę ci podać z 10 innych scenariuszy wg mnie bardzo równie prawdopodobnych

    Bardzo równie? Może być coś równe mniej lub bardziej?

    3*2 jest równe 6 a 2*3 jest bardziej równe 6? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum. :)

    Miller twierdzi, że być może pilot był poddany presji. :)
    Miller podaje nawet, co jest w skrzynkach pomarańczowego koloru. :)
    Miller jak wiadomo jest lotniczym ekspertem -- sam lądował awaryjnie.

    BTW Millera -- kiedyś interesowałem się katastrofami śmigłowców.
    Niby wiadomy manewr jest prosty, ale cywilne helikoptery (jakich
    wypadki znam) pogrzebały swoje załogi i swoich pasażerów, zaś
    wojskowe, choć były życzliwsze dla ludzi, także nie lądowały
    bez problemów.

    IMO Miller powinien dziękować Bogu za przeżycie a pilotowi składać
    podziękowanie do końca swego życia -- choćby raz w roku, w rocznicę wypadku.

    Ale znam też pilotów, którzy wylądowali bezpiecznie pasażerskim kolosem lecącym
    lotem ślizgowym. Nad oceanem załoga zauważyła niezrównoważenie skrzydeł i przystąpiła
    do awaryjnego przelewania paliwa ze skrzydła do skrzydła -- skrzydła są zbiornikami
    paliwa. Do głowy doświadczonej załodze nie przywędrowało, że skrzydło jest dziurawe
    i że transportują paliwo do ,,nieba''. Gdy zorientowali się, było za już późno.
    Poprosili o pomoc z ziemi i wylądowali bezpiecznie na lotnisku...