  • Data: 2010-04-10 23:57:19
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "onet" hpr044$m7i$...@n...onet.pl

    > Przecież Ci podałem na tacy - USTAWA z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze - Google
    Ci zamkneli ?

    Zamknęli nie tylko Google, ale i deserty. :)
    Mój szmal w desertach kisi się!!!
    Mam trefny towar, który powinni odebrać ode mnie rano!!!
    Jest tego z miliard i sto milionów działek!!!
    I zamiast szmalu ze sprzedaży -- mam tam ten towar!!!
    Trefny i chodliwy, za który miałem dostać kupę szmalu!!!!

    Co za pech!!!!

    Tak to jest, jak człowiek się z mafią zadaj!! Inna sprawa, że po moich podbojach
    (naruszyłem nawet nienaruszalne sojusze!!!) tylko mafioso mogli mnie uratować!!!
    Teraz być może pod moją nieobecność dostaję lanie!!!

    Może nawet mafiozi uznali, że ich zdradziłem!!!

    Inna sprawa, że ten trefny towar też łupiłem mafii!!! :)
    Na dodatek w bardzo niesprzyjających warunkach rwania się łączności netowej!
    Ileż to razy byłem o krok od zdobycia kolejnej pięćdziesiątki milionów towaru,
    gdy ,,dostawca netu'' biesił się... (pewnie ktoś na drodze pomiędzy antenami
    stawiał wtedy jakąś flaszkę z napojem)

    > Jest tam taki artykuł 115 :
    > Art. 115. 1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa lotu oraz bezpieczeństwa i porządku
    na pokładzie statku powietrznego dowódca jest
    > upoważniony do:
    > 1) zobowiązania, w razie konieczności, innych członków załogi do wykonywania
    czynności nienależących do ich normalnego zakresu
    > obowiązków;
    > 2) wydawania poleceń wszystkim osobom znajdującym się na pokładzie statku
    powietrznego.
    > 2. Wszystkie osoby obecne na pokładzie statku powietrznego są obowiązane wypełniać
    polecenia dowódcy.

    > Jednak nie obowiązuje on lotnictwa wojskowego, bo ustawa ta ma również artykuł 1 :
    > Art. 1. 1. Przepisy Prawa lotniczego regulują stosunki prawne z zakresu lotnictwa
    cywilnego.
    > 2. Przepisy Prawa lotniczego stosuje się do polskiego lotnictwa cywilnego oraz, w
    zakresie ustalonym przez to prawo, również do
    > obcego lotnictwa cywilnego.
    > 3. Lotnictwo cywilne obejmuje wszystkie rodzaje lotnictwa, z wyjątkiem lotnictwa
    państwowego, to jest państwowych statków
    > powietrznych oraz lotnisk państwowych wykorzystywanych wyłącznie do startów i
    lądowań państwowych statków powietrznych.
    > 4. Przepisów prawa lotniczego nie stosuje się do lotnictwa państwowego, z wyjątkiem
    przepisów art. 1 ust. 6-7, art. 2, 3-10, art.
    > 11 ust. 1, art. 12, 14, 33, art. 35 ust. 2, art. 43, 44, 60, 74, 75, art. 76 ust.
    2, art. 89, 92, 119-125, 128, 130, 133, 140, 149
    > i 150 ustawy, oraz z zastrzeżeniem ust. 5.

    Teraz piszesz rozsądniej, choć i tak trudno zgadnąć, jak naprawdę jest.
    Czy taki Kaczyński może przejąć dowodzenie samolotem, jako najwyższy wojak. :)

    > Jak widać z powyższego, artykułu 115 nie stosuje się do lotnictwa
    państwowego/wojskowego/. CBDO.

    > A, i dla jasności art. 2 :
    > Art. 2. W rozumieniu przepisów ustawy:
    > 1) statkiem powietrznym jest urządzenie zdolne do unoszenia się w atmosferze na
    skutek oddziaływania powietrza innego niż
    > oddziaływanie powietrza odbitego od podłoża;
    > 2) polskim państwowym statkiem powietrznym jest:
    > a) statek powietrzny używany przez Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej (wojskowy
    statek powietrzny),

    > Potrafisz sie przyznać, żenapisałeś głupotę ?

    Potrafię, ale jak jest naprawdę z przejmowaniem dowodzenia niech osadzają inni. :)
    Zacytuję siebie:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hpqj69$c34$...@i...gazeta.pl

    > ZTCW kapitan to pierwszy po Bogu na pokładzie statku czy samolotu.
    > Nie wiem, jak z okrętami i samolotami wojskowymi, zwłaszcza w czasie
    > wojny -- może tam jest inaczej, ale to był samolot cywilny, czas
    > pokoju itd.

    Z tej wypowiedzi nie wynika chyba nic ponadto, że nie wiem, jak jest. :)

    Ty cytujesz (niby rozsądnie) prawo, ale czy całe prawo -- trudno mi zgadnąć. :)
    Na pewno ja nie upieram się przy tym, że pilot miał w 100% władzę nad samolotem.
    Dookoła trąbią, że decyzja leżała w gestii pilotów, ja zaś sam nie potrafię
    ocenić, kto formalnie decydował w tym samolocie. Fizyczna ;) decyzja leżała
    w gestii pilotów.

    > Ale bzdury piszesz. Może idź lepiej spać ? Prezydent dowódcą, szefem wojska ? Coś
    Ci sie chyba pop... Hint - poczytaj
    > Konstytucję.

    Zdecyduj się co do tego -- mam czytać czy spać. :)

    > Kaczyński już raz taką decyzję, w podobnej sytuacji, próbował wymusić na pilocie.

    Próbował wymusić?

    Art. 134 Konstytucji. :)

    -=-

    Idę spać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ja mam poważniejsze problemy od lądowania na drzewach. :)
    Muszę mafii z desertów :) sprzedać zgromadzoną amunicję...
    Przepraszam, jeśli boli -- mnie śmierć nie straszna. :) Jestem Dzieckiem
    śmierci i od zawsze w jej ,,objęciach'' mi dobrze. :) Wobec Boga każdy
    człowiek jest równy, a przeca w każdej chwili ludzie umierają. Odeszli
    moi (swego rodzaju) wrogowie -- ani nie triumfuję, ani nie wiwatuję,
    ani nie rozpaczam, ani nie zabiłem ich, ani nie utrudniałem ratowania...
    Jak się to mówi -- Bóg daje, Bóg odbiera! Niech Imię Boskie będzie błogosławione. :)