eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Procedury"... › Re: "Procedury"...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Procedury"...
    Date: Sun, 11 Apr 2010 00:42:52 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 46
    Message-ID: <hpqvd5$pf6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <Pine.WNT.4.64.1004101319260.2932@quad> <hpps4k$anv$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@z...googlegroups.com>
    <hppuib$op4$1@news.task.gda.pl>
    <8...@3...googlegroups.com>
    <hpqga3$1b4$2@inews.gazeta.pl> <hpqs2i$4dt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 12-183.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270939878 26086 89.161.12.183 (10 Apr 2010 22:51:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Apr 2010 22:51:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635443
    [ ukryj nagłówki ]


    "pawelj" hpqs2i$4dt$...@n...news.neostrada.pl

    >> Ja bym nawet pół sekundy nie zastanawiał się nad tym, czy zignorować
    >> sugestię kontrolerów. Zapewne załoga samolotu nie była za lądowaniem
    >> w tych warunkach -- po omacku.

    > A skąd u ciebie ta pewność? A może to wyglądało tak, że np. prezydent (lub
    ktokolwiek inny -ważny) podjął decyzję "mgła nie jest
    > duża - widać drzewa - lądujcie"

    To byli doświadczeni piloci -- łącznie 3500 godzin.

    > Mogę ci podać z 10 innych scenariuszy wg mnie bardzo równie prawdopodobnych

    Bardzo równie? Może być coś równe mniej lub bardziej?

    3*2 jest równe 6 a 2*3 jest bardziej równe 6? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Postscriptum. :)

    Miller twierdzi, że być może pilot był poddany presji. :)
    Miller podaje nawet, co jest w skrzynkach pomarańczowego koloru. :)
    Miller jak wiadomo jest lotniczym ekspertem -- sam lądował awaryjnie.

    BTW Millera -- kiedyś interesowałem się katastrofami śmigłowców.
    Niby wiadomy manewr jest prosty, ale cywilne helikoptery (jakich
    wypadki znam) pogrzebały swoje załogi i swoich pasażerów, zaś
    wojskowe, choć były życzliwsze dla ludzi, także nie lądowały
    bez problemów.

    IMO Miller powinien dziękować Bogu za przeżycie a pilotowi składać
    podziękowanie do końca swego życia -- choćby raz w roku, w rocznicę wypadku.

    Ale znam też pilotów, którzy wylądowali bezpiecznie pasażerskim kolosem lecącym
    lotem ślizgowym. Nad oceanem załoga zauważyła niezrównoważenie skrzydeł i przystąpiła
    do awaryjnego przelewania paliwa ze skrzydła do skrzydła -- skrzydła są zbiornikami
    paliwa. Do głowy doświadczonej załodze nie przywędrowało, że skrzydło jest dziurawe
    i że transportują paliwo do ,,nieba''. Gdy zorientowali się, było za już późno.
    Poprosili o pomoc z ziemi i wylądowali bezpiecznie na lotnisku...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1