  • Data: 2010-04-11 01:18:59
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "onet" hpr044$m7i$...@n...onet.pl

    ;)

    > Ale bzdury piszesz. Może idź lepiej spać ? Prezydent dowódcą, szefem wojska ? Coś
    Ci sie chyba pop... Hint - poczytaj
    > Konstytucję.
    > Kaczyński już raz taką decyzję, w podobnej sytuacji, próbował wymusić na pilocie.

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-prezydent-jako
    -zwierzchnik-sil-zbrojnych,nId,93996

    Prezydent jako zwierzchnik sił zbrojnych
    Poniedziałek, 24 października 2005 (15:27)

    Jak mówi Konstytucja RP, prezydent jest najwyższym zwierzchnikiem
    Sił Zbrojnych. Dowództwo Operacyjne Wojska Polskiego mieści się na
    warszawskim Bemowie, na ulicy Radiowej. Tam powstają plany mające
    uczynić naszą armię bardziej mobilną, szybciej gotową do działania
    i w Polsce za granicą.

    Art. 134 Konstytucji -- polecam lekturę zamiast snu. ;)

    -=-

    IMO Kaczyński wyszedłby na durnia (i wiedział o tym) gdyby próbował
    wymóc na pilotach jakąkolwiek decyzję sprzeczną ze sztuką latania. :)

    -=-

    IMO doświadczeni piloci rozumowali jakoś tak:

    Podejdziemy do lądowania po omacku, bez aparatury

    -- jeśli nie trafimy, odlecimy na inne lotnisko
    -- jeśli trafimy, okrzyczą nas bohaterami a ruskich nazwą dywersantami...

    Nie przypuszczali, że na lotnisku będą drzewa -- bo to mija się
    z rozsądnym myśleniem. Ale na ruskich terytoriach rozsadek jest
    rzadkim gościem. :) Mieszkam na pograniczu różnych kultur,
    dlatego łatwiej mi zrozumieć to i owo.

    Z Białegostoku jedna droga prowadzi na Mazowsze (do Warszawy i Ostrowii
    Mazowieckiej) królowej Bony a jedna do ziemi Jaćwingów, czyli do Suwałk,
    cypla II RP, za którymi rozciąga się już Żmudź, czyli Litwa. Po lewej
    stronie niegdyś garnizonowego miasta (a raczej wsi -- dopiero komuchy
    nowym podziałem administracyjnym uczyniły Suwałki miastem -- wojewódzkim
    na dodatek) Suwałk są Mazury (Prusy Wschodnie, Niemcy) zaś po prawej
    Litwa. Południowe i wschodnie drogi prowadzą na Białoruś i Ukrainę.

    100 km stąd (tyle, co przejechanie miasta w godzinach szczytu)
    mam Niemców, Białorusinów, Litwinów, Ruskich, Ukraińców...
    Pod nosem mam ziemie żydowskie i tatarskie...

    Podlasie to miejsce w którym prawosławni, katolicy, protestanci,
    muzułmanie i żydzi nie bija się zbyt chętnie ze sobą, :) zaś
    krzyże rzymskokatolickie budowane są razem z prawosławnymi,
    podobnie jak i kościoły rzymskokatolickie stoją zgodnie
    tuż obok prawosławnych cerkwii.

    -=-

    Czy któryś z innych wojaków mógł domagać się lądowania?
    Zapewne tak, ale ich decyzje by kasował formalnie Kaczyński.

    -=-

    Może ja plotę głupoty,ale Konstytucja zdaje się potwierdzać
    moje ,,rewelacje'', nie zaś im zaprzeczać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'