  • Data: 2010-04-10 22:55:31
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" hpqta2$gds$...@n...onet.pl

    > Mogę ci podać z 10 innych scenariuszy wg mnie bardzo równie prawdopodobnych

    : Niedawno było tak, że prezydent Kaczyński kazał lądować, a pilot nie
    : posłuchał i wylądował gdzie indziej. To pilot decyduje.

    IMO w sytuacji spornej pilot by dostał naganę od przełożonych, gdyby
    wbrew sobie (i wbrew rozsądkowi) posłuchał ,,speca'' jakim jest Kaczyński.

    MZ piloci nie zdawali sobie sprawy z niebezpieczeństwa, jakim były absurdalne drzewa
    lotniskowe.
    (czy zdrowy na umyśle pozostawi takie pułapki? -- dosłownie pułapki, od pułapu)

    Uznali, że podejdą do lądowania, rozejrzą się i jeśli nie trafią, polecą na inne
    lotnisko, a jeśli trafią bez prowadzącej aparatury, okryją się bohaterską sławą.

    Kaczyński byłby pierwszym krzyczącym głośno -- zawracajmy, gdyby widząc mgłę lub
    ciemność, ;)
    usłyszał, że ruscy kontrolerzy ,,proponują'' inne lotnisko.

    -=-

    Ruscy mówią wprost o ułańskiej fantazji polskich pilotów.
    Warto może dodać, że Ruscy wyśmiewali się z tej fantazji,
    pokazując na ,,Lotnej'' tłuczenie polską szabla w lufę
    niemieckiego czołgu. :)

    W istocie Polacy nie atakowali szablami czołgów, choć atakowali
    szablami pancerne jednostki -- na przykład wtedy, gdy pancerniacy
    jedli lub myli się w polskich strumykach, rzekach czy jeziorkach... :)

    Nadto polscy ułani czy kawalerzyści mieli też armaty -- o wiele
    mobilniejsze w polskich warunkach bezdrożowych :) od niemieckich.

    To właśnie Ruscy, w wojnie polsko-bolszewickiej próbowali atakować
    polskie malutkie czołgi, biorąc je mylnie za kuchnie polowe. :)
    O takich atakach opowiadał uczestnik tamtych walk.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'