    From: Jacek Drecz <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem(y) w szkole
    Date: Sat, 14 Aug 2010 13:06:58 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 22:00, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Moja córka nie prosiła okulisty, a dostała chociaż powinna ćwiczyć bo za
    > gruba była.
    > Miała minusy, ale ile to już nie pamiętam. Może -5.
    >
    > Ja pamiętam, że na WF-ie nigdy nie zrobilam fikołka i przez kozła
    > przeskoczyłam tylko raz. Potem powiedziałam sobie: koniec! Zawsze się
    > czymś wymigiwałam i jakoś mi się to udawalo. No i bardzo dobrze.
    > Przynajmniej kaleką nie jestem. Natomiast w badmintona to uwielbiałam grać.
    > Pracowałam w szkole podstawowej. Jednej nauczycielki syn skacząc przez
    > kozła skomplikowanie zlamał sobie nogę- przez nauczyciela WF-u (fajny
> [...]

    Właśnie. Nauczyciel-uczeń kolegami. Piękny duet. Do czasu, gdy
    uczniowi coś się nie stanie. Niestety, gdy czasami mówię nauczycielowi
    WF, np. przy skoku przez skrzynię, że nie zrobię tego, ponieważ może
    to być niebezpieczne, to zwyczajnie ma to gdzieś. Druga sprawa, że sam
    nie przeskoczy i nie pokaże jak należy to prawidłowo zrobić, tylko
    posługuje się w tym celu uczniami.

    Dziękuję za odpowiedź.