  • Data: 2010-08-14 22:34:06
    Temat: Re: Problem(y) w szkole
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Drecz" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c1353904-4e09-44f4-9c7e-363a5335d530@l14g2000yq
    l.googlegroups.com...
    On 14 Sie, 22:43, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > wiadomościnews:dad6db24-50f3-4f4e-ba25-ec1d922b61f9@
    i13g2000yqd.googlegroups.com
    > Jacek Drecz <e...@g...com> pisze:
    > > Cieszę się, że wyjaśniliśmy tą kwestię.
    > Prawidłowo: TĘ kwestię.
    > I nie wyjaśniliśmy. Ja ci wyjaśniłem.

    Poprawię się. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

    > TĘ kwestię, qrdę, licealista...
    > Od zdobycia dowodów.

    Jakie dowody mogłyby przekonać odpowiednie organa (czytaj: dyrektor
    albo kuratorium)? Póki co dysponuję:
    Njaprościej to by było w czasie tej lekcji w-f iść do jakiegoś oddziału
    kuratorium, czy też wydziału oświaty w urzędzie gminy.
    Niech ktoś sobie zapisze z której jesteś klasy i o której godzinie jesteś w
    tym wydziale. I tak chodź do skutku aż przyjdzie ktoś na kontrol. I nie
    odpuszczaj bo nauczyciel bierze grubą kasę za to że siedzi na lekcji.
    Pewnie trochę się uchodzisz zanim coś wskórasz ale przynajmniej czasu nie
    zmarnujesz.

    --
    PawełJ