eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej".Re: Prawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej".
  • Data: 2009-09-28 14:35:00
    Temat: Re: Prawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej".
    Od: Kacper <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > To są oszczędności (kwot tych nie wydaje się), a nie dochody, które
    > skądś idą i ktoś je dostaje.

    Z urzedami rozliczam sie osobiscie, w takim razie mam rozumiec,
    ze mniej pieniedzy przelewa na moje konto "firma zatrudniajaca"?

    --
    Pawel Adam Kasprzak
    mail: p...@p...onet.pl

    "Gdyby mozg ludzki byl tak prosty, ze moglibysmy go zrozumiec,
    bylibysmy wtedy tak glupi, ze nie zrozumielibysmy go i tak."
    Jostein Gaarder