eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej". › Re: Prawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej".
  • Data: 2009-09-28 15:54:43
    Temat: Re: Prawa pracownika zatrudnionego na zasadzie "dzialalnosci gospodarczej".
    Od: Kacper <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast widzisz,jakie pojecie maja coniektorzy o tegotypu sprawach...
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Teoretycznie to wyglada jasno, ale w praktyce moze sie to odbywac tak,
    ze firma zatrudniajaca zaplaci mniej, bo wie, ze przez 24 miesiace
    place skladki n a promocyjnych warunkach, czyl w rezultacie
    dostaje mnie. Fakt - zalezy to od naszych poczatkowych ustalen.

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

    --
    Pawel Adam Kasprzak
    mail: p...@p...onet.pl

    "Gdyby mozg ludzki byl tak prosty, ze moglibysmy go zrozumiec,
    bylibysmy wtedy tak glupi, ze nie zrozumielibysmy go i tak."
    Jostein Gaarder