eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 13:01:16
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: kam <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    > Zresztą uznanie, że list jest dostarczony w momencie awizacji, skoro
    > klient ma możliwość jego odebrania, a nie robi tego "na przekór" ma
    > słabe strony:
    >
    > - przede wszystkim nie można w rzeczywistości udowodnić, że klient nie
    > odbierał listu specjalnie
    > - nawet odpowiednie rozporządzenie określające zasady dostarczania
    > listów sądowych itp. stanowi, że momentem dostarczenia jest moment
    > odebrania, albo ostatniego dnia awizacji. Nigdy nie stosuje się daty
    > dostarczenia jako momentu, kiedy list mógłby być odebrany z poczty (a
    > nie został, bo adresat np. wolał obejrzeć wtedy milionerów) - głównie z
    > tego powodu, że udowodnienie tego dnia dla celów procesowych jest
    > niemożliwe.

    trudności dowodowe nie mogą przesądzać o odrzuceniu określonej konstrukcji
    przepis o momencie złożenia oświadczenia woli jest jasny - z chwilą gdy
    adresat mógł się z nim zapoznać

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1