eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 13:12:27
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    > Poza tym - skoro uznajemy, że prawidłowym ustosunkowaniem się do
    > reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową jest fakt wysłania jej
    > listem poleconym, to sprawą drugorzędną jest termin jej odebrania -
    > skoro wysłanie nastąpiło o czasie.

    Jak wysyłam reklamowany towar "pocztą" to 14 dni licz się od daty
    wysłania czy odebrania?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1