eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 18:41:36
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:24efe701-eea5-4681-ae8e-a81a84a320b5@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...
    > Kiedy liczy sie ze klient zostal powiadomiony o wyniku reklamacji
    > jezeli powiadamiany byl przez poczte polska? Czy w chwili wyslania
    > poleconego czy moze w chwili odbioru tego poleconego przez klienta?

    Ani jedna, ani druga odpowiedz nie jest prawidlowa. Liczy sie data, w
    której adresat mógl sie zapoznac z informacja, czyli albo data doreczenia
    jej jemu samemu albo domownikowi lub data pierwszego awiza zostawionego
    przez poczte. Z tego tez powodu przepisy poczty przewiduja, ze na zwrotnym
    potwierdzeniu odbioru wpisuje sie, kiedy przesylka byla awizowana.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1