eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-05 16:50:19
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3cdd27eb-11e0-4a4f-a703-147320c7a3f2@8g2000hse.
    googlegroups.com...

    Orzeczenie jest w danej sprawie i nie stanowi wykładni. Trzeba by było
    przeanalizować całości postępowania. Poza tym użyto tam słowa krótko, które
    jest nieokreślone. O ile w wypadku umowy na czas nieokreślony kilka dni, to
    będzie krótko, to w wypadku, gdy ustawodawca na poinformowanie daje 15 dni,
    to 14 dni łącznego awizowania przesyłki na poczcie (7 dni, + 7 dni drugie
    awizo) powoduje, ze stosując się do Twojej wykładni, nawet wysyłając to
    pismo kilka chwil po złożeniu reklamacji w sklepie może się okazać, że
    wysłałem odpowiedź po terminie, bo pewnie jeden dzień poczta będzie go
    przesyłać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1