eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 20:31:30
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g9pfpt$rfd$1@news.onet.pl...

    > Dwa razy nieprawda:
    > 1/ Na zwrotnym potwierdzeniu odbioru jest podany dzień odbioru, a nie
    > dzień pierwszego awizowania (albo wskaż te przepisy, bo ja ich nie znam)

    Listonosz przybija pieczątkę i pisze awizowano dnia: ........ i sie
    podpisuje.
    >
    > 2/ skoro stosujemy twardą zasadę, że dzień złożenia oświadczenia jest
    > dniem kiedy adresat mógł się zapoznać, a nie zapoznał się faktycznie, to
    > jakim cudem ustalasz domniemanie, że dniem tym jest dzień pierwszej
    > awizacji?

    Bo wówczas miał możliwości zapoznania się.

    > A jeśli w tym czasie adresat był za granicą?

    To mógł nowy adres podać do korespondencji przy składaniu reklamacji. Jak
    nie podał, to już jego sprawa.

    > Domniemywać można, że dniem dostarczenia jest dzień podpisany przez
    > adresata jako dzień odebrania. Jak ktoś twierdzi, że adresat mógł się
    > zapoznać wcześniej, to powinien to udowodnić, a jest to w praktyce
    > nierealne.

    I tu się mylisz :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1