eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowaRe: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci
    towaru z umowa
    Date: Thu, 04 Sep 2008 14:53:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <g9oloo$5ee$1@news.onet.pl>
    References: <2...@d...googlegroups.com>
    <g9oagn$8ve$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g9ob0u$slj$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@z...router> <g9ode1$a1i$1@news.onet.pl>
    <g9ofvc$gtm$1@inews.gazeta.pl> <g9og78$li5$1@news.onet.pl>
    <g9olf5$9ng$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: doz63.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1220532824 5582 83.24.133.63 (4 Sep 2008 12:53:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Sep 2008 12:53:44 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <g9olf5$9ng$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551960
    [ ukryj nagłówki ]

    kam pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> Tak. Rozumowanie przeciwne prowadzi do absurdu, że sprzedawca wysyła
    >> odpowiedź na następny dzień, klient czeka z odebraniem 14 dni
    >> awizacji, a potem twierdzi, że sprzedawca nie wyrobił się w terminie.
    >
    > jeśli czeka, to znaczy że mógł zapoznać się z treścią oświadczenia
    > sprzedawcy wcześniej i wtedy nastąpił skutek ustosunkowania się


    Ano właśnie. Jest to zatem argument za tym, że liczy się dzień
    nadania, a nie odebrania. Jeśli klient czeka na list po 14 dniach, to
    znaczy że w tym czasie mógł się zapoznać z odpowiedzią bezpośrednio u
    sprzedawcy.

    Zresztą zamiast 14 dni awizacji można wstawić 14 dni drogi listu
    poleconego. Albo nawet realnie - 5 dni. To by znaczyło, że 14-dniowy
    czas na odpowiedź sprzedawcy to fikcja.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1