eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 12:53:48
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> Tak. Rozumowanie przeciwne prowadzi do absurdu, że sprzedawca wysyła
    >> odpowiedź na następny dzień, klient czeka z odebraniem 14 dni
    >> awizacji, a potem twierdzi, że sprzedawca nie wyrobił się w terminie.
    >
    > jeśli czeka, to znaczy że mógł zapoznać się z treścią oświadczenia
    > sprzedawcy wcześniej i wtedy nastąpił skutek ustosunkowania się


    Ano właśnie. Jest to zatem argument za tym, że liczy się dzień
    nadania, a nie odebrania. Jeśli klient czeka na list po 14 dniach, to
    znaczy że w tym czasie mógł się zapoznać z odpowiedzią bezpośrednio u
    sprzedawcy.

    Zresztą zamiast 14 dni awizacji można wstawić 14 dni drogi listu
    poleconego. Albo nawet realnie - 5 dni. To by znaczyło, że 14-dniowy
    czas na odpowiedź sprzedawcy to fikcja.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1