  • Data: 2006-09-26 15:21:36
    Temat: Re: Potrącenie długu
    Od: "KK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Jaki dług ? :)

    Można do tego podejść tak jak ty - czyli nie ma żadnego długu, bo nikt nie
    potwierdził że wynagrodzenie mi się należy.
    Ja natomiast podchodzę do tego w ten sposób - skoro zgodnie z ustawą o
    własności lokali właściciel pełniący obowiązki cżłonka zarządu może
    wnioskować o wypłatę wynagrodzenia za te czynności to ja wnioskuję a
    jednocześnie stwierdzam we wniosku o wypłatę wynagrodzenia fakt, że wysokość
    tegoż wynagrodzenia jest adekwatna do włożonej przeze mnie pracy na rzecz WM.
    Skoro WM nie płaci to w moim ujęciu ma dług .... no chyba, ze wyprowadzicie
    mnie z błędu :-))

    pzdr.
    KK