  • Data: 2006-09-29 07:03:34
    Temat: Re: Potrącenie długu
    Od: "KK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sąd IMO jedynie stwierdzi "nieodwołalnie" (po uprawomocnieniu
    > wyroku) czy żądanie było słuszne. Ale jeśli *będzie* tak uznane,
    > to znaczy ze *już* jest słuszne - jedynie niepotwierdzone przez
    > sąd.
    > IMO sytuacja zarządcy jest o tyle dobra, że nie sposów powoływać
    > się na fakt iż "on nic nie robił" - jakieś papierki z takiej
    > działalności powstają :)

    Dzięki za uporządkowanie pewnego mętliku jaki dotychczas miałem w głowie. Po
    analizie odpowiedzi zdecyduję się na niepłacenie czynszu i poinformowanie o
    tym WM, że mój dług powinni skompensować z ich długiem wobec mnie.
    Rzecz jasna wysokość wynagrodzenia jaką zaproponowałem za mój wkład pracy
    jest adekwatna do włożonej pracy i w pełni porównywalna do cen rynkowych.
    Jednakże pewien mój niepokój budził dotychczas fakt, że WM nie odpowiadając
    na moje pisma i nie wypłacając wynagrodzenia, może podnosić zarzut, że długu
    nie uznaje, a brak odpowiedzi nie może być poczytywany jako zgoda na
    wynagrodzenie.
    W tym momencie pojawia mi się dodatkowe pytanie. Czy słusznym działaniem w
    mojej sytuacji będzie wysłanie do WM wezwania do zapłaty z terminem 14
    dniowym, a następnie gdy nie będzie reakcji wysłanie ostatecznego
    przedsądowego wezwania do zapłaty, a później .... złożenie wniosku do
    Sądu??? Czy też nic nie powinienem robić, a jedynie potrącić sobie swój dług
    z ich długu?

    pzdr.
    KK